Power BI pro Office 365 umí víc díky novým funkcím v Excelu

Power BI pro Office 365 je od loňského roku dostupný miliardě Office uživatelů. Od zveřejnění předběžného náhledu Power BI pro Office 365 byly průběžně přidávány nové funkce. S dnešní dostupností mohou uživatelé dělat přesnější rozhodnutí díky vyhledávání, analyzování a vizualizaci svých dat v Excelu a jejich sdílení přes Power BI pro Office 365.
Nová verze nabízí uživatelům zcela nové zkušenosti. Power Query v Excelu například umožňuje jednoduché vyhledávání a přístup k datům v rámci firmy či organizace nebo z veřejně dostupných zdrojů. Pokud navíc nahrajete sešity Excelu do Power BI, můžete získat z vašich dat informace ve formě interaktivních diagramů či grafů.
Zákazníci to samozřejmě vítají. Například mediální agentura MediaCom s více než 4600 zaměstnanci využívá Power BI k měření efektivity kampaní svých klientů v reálném čase. Dříve musela agentura používat komplikovaný BI software, kterému ani správci účtů nerozuměli. Nyní mohou s tímto známým nástrojem pracovat lépe všichni jejich zaměstnanci.

Power BI

Power BI


Dashboardy požadované firmou MediaCom, měřící efektivitu kampaní (horní řada) a Excel se službou Power BI pro Office 365 dodán s funkcí Power Views (spodní řada).

Pro mediální agenturu je snadné využívat aplikaci Excel k vyhledávání, slučování a vizualizaci dat z více různých datových sad – včetně tradiční Nielsen TV a digitálních rating údajů, comScore digitálních mediálních ratingů, Kantar pro přehled zákazníků, a data z Twitteru, YouTube, a dalších sociálních zdrojů. Výsledkem je integrace těchto datových zdrojů pomocí funkce Power Query pro Excel do jednoho hodnotícího Power View dashboardu, který rychle zachycuje mnoho aspektů multi-platformní mediální kampaně. Taková kontrola umožňuje agentuře určit efektivnost jednotlivých kampaní a srovnávat je se všemi předchozími.
Jakmile jsou data zachycena ve sjednoceném dashboardu, agentura MediaCom využívá Power BI pro Office 365 ke sdílení tohoto dashboardu – s analýzou stavu v reálném čase – a správcům účtů napříč 89 zeměmi umožňuje vyhledávat údaje v přirozeném jazyce a získat okamžité údaje o kampaních svých klientů ve formě diagramů a grafů. To znamená, že se nyní agentura a její klienti mohou více než na interpretaci dat zaměřit na obchodní strategii, což pomáhá zvýšit jak výkonnost agentury, tak spokojenost u globálních klientů jako je P&G, Dell či Volkswagen.
MediaCom očekává, že sloučením těchto samoobslužných schopností Business Intelligence ve službe Office 365 dokáže dokončit analýzu v řádech dní namísto týdnů. To jim umožní rychlejší a účinnější správu kampaní a zvýší výkonnost, což může přidat hodnotu milionů dolarů na každou kampaň.

Martin Kunz, Ness Technologies

FacebookTwitterGoogle+Sdílet

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>